loading...
bbrt
admin بازدید : 211 یکشنبه 01 تیر 1393 نظرات (0)

وقتی همه اومدن پشت سرت گذاشته صفحه  بهم گفتن فلانی بوده با همه ***من به عشقت جوابشونو دادم یه تَنه ! بهشون گفتم از اون خیالم تخته با منه !
 هِ ولی دیدم حقیقت چقدر تلخه بعدش فهمیدم قیامت چقدر مَرده !****با اینکه میدونست تو با اونا بودی بازم به روش نیاورد  بگه تو با اونا بودی !

زوری نـه خیلی راحت از شانس بَد یه عکس هم ندارم ازت توی اتاقم !

گذاشتی رفتی تو یه روز برفی بی هیچ حرفی ما با هم زوج بودیم بی هم فَردیم  !*** اینجوری شد که قیامت واسه تو شد فردین ولی حیف که تو دَرکِش نکردی گذاشتی رفتی

بگو ببینم مثل من مَرام داری یا میخندی به حرفایی که پشت سَرم میزنند  یا می جنگی؟ ***انقدر صفحه گذاشتن اینا پشت سرمون انگار ما گرامافون بودیم ندیدیم پشت سرمون , یه خنجر یه عوضی فُرو کرده پشت سرمون . هِی به هم میدادیم اونا میخندیدن پشت سرمون !

انقدر صفحه گذاشتن اینا پشت سرمون انگار ما گرامافون بودیم ندیدیم پشت سرمون , یه خنجر یه عوضی فُرو کرده پشت سرمون . هِی به هم میدادیم اونا میخندیدن پشت سرمون !

میبینی روزی رو که قیامت واسه بَچَت هم سَنبُله  این حرف من نیست این حرف مَردمه

من مُسَکنم واسه ی مَردمم واسه ی عشقای پوشالیشون واسه ی درد و غم

من از تواَم , تو از منی , من تو بودم تو نبودی  منی که داشتی میگفتی . تو نبودی فقط خندیدی. تواَم با اونا بودی . روبروم وایسادی و باهام جنگیدی

برنگرد ازت دارم آتو . میبینی این دلم دیگه نداره کاری با تو . مثل تو نیستم بعد تو مطمئن باش این دلم به راحتی به کسی نمیده جاتو

یه زمانی خوشحال بودم میخندیدم با تو , تو خیانت کردی مردم از من میگیرن آتو


بعد توی شعرهامون میایم میگیم رسم زمونست  , اینجوری نیست مقصر زخم زبونست

 

 

دوستان عزیز بالاخره آهنگ جدید امیر قیامت بنام گرامان اجازه پخش دادن .هم اکنون میتوانید این آهنگ را دانلود کنید

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
bbrt
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    ایامطالب ارائه شده در وبلاگ برای شما مفید است
    بهترين آهنگ آلبوم برج ميلاد ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 17
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 251
  • بازدید ماه : 622
  • بازدید سال : 2,756
  • بازدید کلی : 146,028
  • کدهای اختصاصی
    Google

    در اين وبلاگ
    در كل اينترنت
    
  • هواداران محسن یگانه
  • آپلود نامحدود عکس و فایل

    آپلود عکس

    دریافت کد آپلود سنتر

    آپلود عكس